vepr91 | Дата: Неділя, 05.12.2010, 08:48 | Повідомлення # 1 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 1001
Статус: Offline
| Сегментація - це поділ ринку на однорідні групи споживачів, які однаково реагують на товарну пропозиціюпідприємства та комплекс "4Р" Сегменти - це однорідні групи споживачів, які мають подібні вимоги до маркетингового комплексу. Об"єктом сегментації є споживачі. Вимоги до сегментів: 1. Кількісні параметри сегментів (ємність та число потенційних споживачів). 2. Доступність сегменту для підприємства (канали збуту,, умови зберігання та транспортування). 3. Прибутковість (потенційна рентабельність роботи підприємства на окремому сегменті). 4. Сумістність сегменту з ринком основних конкурентів. 5. Захищеність цільового сегменту від конкуренції (ступінь конкурентоспроможності, потенційі конкуренти в даному сегменті, переваги та недолікиконкурентів). Переваги сегментації: 1. Дозволяє невеликим підприємствам із обмеженим ресурсним потенціалом знайти ринкові сегменти і забезпечити прибуткову діяльність. 2. Постійне вивчення існуючих потреб споживачів дозволяє підприємству модифікувати товарну пропозицію. 3. Дозволяє знаходити позицію ринкового вікна. Недоліки: 1. Робить бізнес більш дорогим. 2. Захоплення сегментацією може зумовити виникненняситуації зниження частки ринку через концетрацію діяльності підприємства на невеликих сегментах, які можуть деградувати.
王蛇ヴィタリー
|
|
| |