[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Етапи розробки нових товарів
vepr91Дата: Субота, 18.12.2010, 13:25 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 1001
Репутація: 12
Статус: Offline
Концептуальні вимоги при розробці нових товарів:
1. Прогнозувати і активно формувати нові потреби.
2. Скорочувати термін між пропозицією ідеї та виходом з новим товаром на ринок.
Для забезпечення концептуальних вимог увага приділяється:
1. Виробнича проблема
2. Прогнозування попиту

Етапи розробки:
1. Генерація ідей. Можливі джерела генерації ідей:
-внутрішні джерела - дослідження підприємства, ринку, працівників, керівництва.
-зовнішні - побажання клієнтів, думки і побажання сторонніх експерів
2. Підбір ідей - вибір перспективних ідей. Процедура відбору наступна - кожна ідея отримує свій рейтинг з урахуванням місткості ринку, рівня задоволення потреби цільового сегменту.
3. Розробка концепцій нового товару та її тестування передбачає здійснення первірки її впливу на споживачів, яких ознайомлюють із зразком або описанням нового товару.
4. Розробка ринковоїстратегії складається з 3 частин:
-проходить характеристика цільового ринку, визначаються можливі обсяги продажу частки ринку та величина прибутку на перші роки виробництва
-визначається попередньо можлива ціна, можливі канони реалізації та бюджету на заходи ФОПСТИЗу
-прогнозується величина обсягу продажу норми прибутку, які підприємство повинно досягнути в перші роки реалізації товару, також подаєтьсяхарактеристика "4Р" і опис.
5. Економічний аналіз визначає імовірність, що реальні обсяги продажу (прибутку) будуть відповідати запланованим величинам. Прогнозування здійснюється на основі обсягів збуту подібних товарів. Аналогічно визначається мета, маркетингові науководослідні роботи та виробництво. У випадку, якщо у підприємстві не було аналогічних товарів у товарному асортименті, то розрахунки продажу можуть бути зроблені на основі онкетування або математичного моделювання.
6. Створення зразків нового товару, передбачити перевірку реалізації концепту нового товару.
7. Пробний маркетинг включає види пробного маркетингу товарів споживчого призначення:
-стандартний пробний маркетинг - підприємство визначає декілька контрольованих місць реалізації товару, у яких буде очікуваний обсяг збуту та перевірки конкуренцій "4Р". Недоліки: дорого коштує, вимагає багато часу (до 3 років)
-контрольовний пробний маркетинг - передбачає розповсюдження нових товарів в організації роздрібної торгівлі, які розміщенні у зоні підприємства і за певну оплатуготові продати новий товар. Переваги: коштує дешевше, менша тривалість.
-модельований пробний маркетинг - передбачає показ вибраним покупцям нового товару, надання їм певної суми грошей, після чого вони до магазину. Недолік: дешево коштує, проводиться приблизно за 8 тижнів.
8. Серійне виробництво за результатами пробного маркетингу підприємство налагоджує серійне виробництво, після чого визначається оптимальний час виходу на ринок стратегії охвату та розширення ринку і визначити найбільш ефективні методи маркетингу.


王蛇ヴィタリー
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Вверх