1. Ринковы фактори:
-величина сегменту
-темпи росту ринку
-ціночутивість соживачів сегменту (сегменти із низькою чутливістю до ціни є більш привабливішими, однак необхідно враховувати незначну кількість споживачів та високі вимоги сплживачів до пропозиції. Орієнтується виробник на масового споживача, який може забезпечити більші обсяги реалізації товару, конкурентна боротьба ведеться неціновими способами)
-стійкість ринкової позиції споживачів (як кінцеві, так і проміжні покупці можуть знизити привабливість ринкового сегменту, якщо вони спроможні чинити тиск на постачальників-продавців)
-стійкість ринкової позиції постачальників-продавців
-бар"єри для входу на ринок (ними можуть бути високі витрати на маркетинг, необхідність придбання ліцензій, патентів, що знижує привабливість сегменту оскільки підвищуються витрати. Однак, якщо підприємство спроможне спроможне понести ці витрати і вони не зумовлюють підвищення ці, то їх можна розглядати як перепони інших продавців)
-бар"єри, які перешкоджають виходу з сегменту (якщо у підприємства для задоволення даної потреби виникає необхдність у розробці і придбанні спеціального обладнання, наявність укладених угод на поставки запасних частин по пропозиції, яка має визначні обсяги та відсутність зростання) 2. Конкурентні фактори:
-характер конкуренції
-імовірність появи нових конкурентів (сегмент може бути привабливим в наслідок відсутності конкуренції у поточний момент часу, одна потрібно оцінити можливість появи нових конкурентів,що в свою чергу знижує привабливість сегменту)
-конкурентна диференціація (сегмент є привабливим, у якого є реальна можливість створення диференціації продукції за функціональними можливостями, класом та іншими характеристиками товару, які формують цінність для споживача і є ваговими при прийнятті рішення про покупку)
3. Внутрішні фактори:
-маркетинговий потенціал підприємства (дає відповідь на питання: "На скільки підприємство може використовувати на даному сегменті збутову, сервісну,комунікаційну мережі та переваги сформовані через "4Р"?", якщо ні, то треба прорахувати обсягвитрат про формування нових чи доповнення існуючих)
-технологічні переваги (конкурентні переваги підприємства восилюються за рахуноквикористання більш ефективних технологій та їх патентного захисту. Привабливість ринкового сегменту для підприємства може знизитись через обмеженість ресурсів для забезпечення технологічного лідерства)
-управлінський і науковий потенціал підприємства.