vepr91 | Дата: Неділя, 05.12.2010, 09:46 | Повідомлення # 1 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 1001
Статус: Offline
| Позиціювання - це вдале розміщення товару на ринку відносно товарів конкурентів. Воно проводиться за показникоами, які формують конкурентні переваги товару і представляють цінність для споживача. У якості критерію позиціювання використовують: якість товару, функціональні властивості, ціна, додаткові послуги (кредит, безкоштовна доставка), терміни гарантійного обслуговування, умови оплати, продажу і доставки товару.. Умови успішного позиціювання: 1. Проінформувати споживачіввибраного сигменту про обранні критерії позиціювання товару. 2. Позиціювання, яке проводиться підприємством повинне відрізнятись від конкурентів. 3. Позиціювання проводиться після сегментації ринку. Варіанти позиціювання за Райсом і Трайтом: 1. Закріпити у свідомості споживачів поточну позицію марки на ринку. 2. Знайти нову, не зайняту позицію, яка представляє цінність для споживачів. 3. Витіснити конкурентів з їх позицій або здійснити репозиціювання, яке проводиться при виході на нові ринки або на новий споживчий сегмент. Вимоги до критеріїв при виборі способу позиціювання: 1. Значимість - ці критерії є значними для споживача при виборі товару. 2. Характерність - конкуренті не пропонують дані товари. 3. Наочність - легко доводяться до споживача. 4. Захищеність від копіювання. 5. Доступність - споживач може оплатити дані переваги. 6. Прибутковість - формують економічну вигоду для споживача.
王蛇ヴィタリー
|
|
| |