[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Позиціювання товару на ринку
vepr91Дата: Неділя, 05.12.2010, 09:46 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 1001
Репутація: 12
Статус: Offline
Позиціювання - це вдале розміщення товару на ринку відносно товарів конкурентів. Воно проводиться за показникоами, які формують конкурентні переваги товару і представляють цінність для споживача. У якості критерію позиціювання використовують: якість товару, функціональні властивості, ціна, додаткові послуги (кредит, безкоштовна доставка), терміни гарантійного обслуговування, умови оплати, продажу і доставки товару..
Умови успішного позиціювання:
1. Проінформувати споживачіввибраного сигменту про обранні критерії позиціювання товару.
2. Позиціювання, яке проводиться підприємством повинне відрізнятись від конкурентів.
3. Позиціювання проводиться після сегментації ринку.
Варіанти позиціювання за Райсом і Трайтом:
1. Закріпити у свідомості споживачів поточну позицію марки на ринку.
2. Знайти нову, не зайняту позицію, яка представляє цінність для споживачів.
3. Витіснити конкурентів з їх позицій або здійснити репозиціювання, яке проводиться при виході на нові ринки або на новий споживчий сегмент.
Вимоги до критеріїв при виборі способу позиціювання:
1. Значимість - ці критерії є значними для споживача при виборі товару.
2. Характерність - конкуренті не пропонують дані товари.
3. Наочність - легко доводяться до споживача.
4. Захищеність від копіювання.
5. Доступність - споживач може оплатити дані переваги.
6. Прибутковість - формують економічну вигоду для споживача.


王蛇ヴィタリー
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Вверх