vepr91 | Дата: Неділя, 05.12.2010, 09:31 | Повідомлення # 1 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 1001
Статус: Offline
| Стратегії охвату цільового ринку: 1. Стратегія масового маркетингу (недиференційованого) - передбачає віробницвтоодного виду товару для всіх груп споживачів, грунтуючись на припущенні, що значних відмінностей у потребах споживачів не існує і підприємство спроможне задовольнити всю сукупність споживачів. Переваги: переваги від ефекту масштабності. 2. Стратегія концентрованого маркетингу - виробництво одного виду товару для певної групи споживачів. Дозволяє невеликим підприємствам знайти мсегмент ринку і запропонувати більш ефективну товарну пропозицію, дозволяє одержати максимальний розмір прибутку на одиницю продукції. Недоліки: зумовлює ризик втрати сегменту в наслідок його ерозії або приходу більш потужного конкурента. Доцільно лоя використання підприємств з обмеженими ресурсами. 3. Стратегія диференційованого маркетингу - виробництво різних видів товару для певних цільових сегментів.
王蛇ヴィタリー
|
|
| |