[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Вибір цільового сегменту (стратегії)
vepr91Дата: Неділя, 05.12.2010, 09:31 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 1001
Репутація: 12
Статус: Offline
Стратегії охвату цільового ринку:
1. Стратегія масового маркетингу (недиференційованого) - передбачає віробницвтоодного виду товару для всіх груп споживачів, грунтуючись на припущенні, що значних відмінностей у потребах споживачів не існує і підприємство спроможне задовольнити всю сукупність споживачів. Переваги: переваги від ефекту масштабності.
2. Стратегія концентрованого маркетингу - виробництво одного виду товару для певної групи споживачів. Дозволяє невеликим підприємствам знайти мсегмент ринку і запропонувати більш ефективну товарну пропозицію, дозволяє одержати максимальний розмір прибутку на одиницю продукції. Недоліки: зумовлює ризик втрати сегменту в наслідок його ерозії або приходу більш потужного конкурента. Доцільно лоя використання підприємств з обмеженими ресурсами.
3. Стратегія диференційованого маркетингу - виробництво різних видів товару для певних цільових сегментів.


王蛇ヴィタリー
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Вверх